Klien

16 comments on “Klien
  1. kiki says:

    wow, how much,………..???

  2. @Kiki
    45.000 rupiah.

  3. andrie says:

    Salam bahagiaPak Yusuf. Cara pesannya bagaimana ya pak bukunya atau bisa dicari dimana kalo di daerah jakarta barat

  4. adi purwadi says:

    wah bagus mas bukunya. bahasanya sangat mudah di mengerti dan tutor pada cdnya juga grafisnya mantap !

  5. Jam grosir says:

    hehehehe…pembelaan dari seorang perokok!!!hehehehe!!aku sudah total berhenti rokok nih sob!badan lebih enteng hehehehe!!!but nice posting sob!i like it!!ps : sob aku udah add fb u kok belum disetujui???hehehehe!!

  6. lose weight says:

    Thank you. Not bad blog you have here. Got some more websites to point to which have a bit more stuff like this?

  7. tatik rachmawati says:

    wah mas….mau mau…tapi dapet diskon ya???hehehehehehehehe

  8. @Tatik
    Kalau beli di Uranus sudah pasti diskon. Juga di toko online langgananmu itu sudah pasti diskon. Kalo beli di aku, nggak ada diskon. Kan aku bukan toko buku. Hehehe.

  9. tatik rachmawati says:

    hahahahaha,….yah payah mas yusuf

    • Edison says:

      Excellent blog! I definitely love how it is easy on my eyes and also the dltaies are well written. I am wondering how I could be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your rss feed which really should do the trick! Have a nice day!

3 Pings/Trackbacks for "Klien"
  1. My Homepage says:

    … [Trackback]…

    […] Find More Informations here: enerlife.web.id/my-books/ […]…

  2. URL says:

    … [Trackback]

    […] Informations on that Topic: blog.enerlife.web.id/my-books […]

  3. dansiryo says:

    …Recommended websites

    […]Wow, superb weblog structure! How lengthy have you ever been running a blog for?[…]